A csütörtöki Közgyűlés tárgyalta a városi marketingstratégia végrehajtásának állásáról szóló beszámolót, és döntött a Városarculati Munkacsoport felállításáról. A munkacsoport feladata a marketingstratégia végrehajtásának követése, az arculati kézikönyvben foglaltak bevezetésének, majd használatának segítése. A munkacsoport megjelenés előtt kizárólag formai szempontból véleményezi az önkormányzat intézményeinek és gazdasági társaságainak papír alapú és digitális arculati elem hordozóit (pl. plakátot, hirdetményt, molinót, honlapot, fejléces papírárut). A város intézményeinek és gazdasági társaságainak használatában lévő épületek tekintetében a homlokzati, illetve belsőépítészeti átalakítások során az épületen és az épületben kiépítésre kerülő információs és reklámhordozó felületek elhelyezése - azok formai megjelenését is beleértve - a munkacsoport támogató hozzájárulását követően léphet a megvalósítás szakaszába. A munkacsoport a város közterületein megjelenő utcabútorok, állandó és ideiglenes építmények, a város tulajdonában lévő hirdetési felületek, az időszakos rendezvényekhez kapcsolódóan elhelyezendő hirdetmények tekintetében is véleményezi a tervezett elhelyezést, és a hordozófelületen megjelenített tartalom formai megjelenését.
A munkacsoportnak mindössze két politikus tagja lesz. Brányi Mária alpolgármester asszony és én. Örömmel fogadtam el polgármester úr felkérését erre a feladatra. Úgy gondolom, hasznos és konstruktív tagja tudok lenni a munkacsoportnak, amely szakmai szempontok és minőségi kritériumok mentén működik majd. A Közgyűlés döntése értelmében helyet kapott benne a városi főépítész, a városépítészeti iroda vezetője, a titkárság vezetője, a kabinetfőnök, a polgármesteri hivatal marketing menedzsere és az arculati kézikönyv készítője.